I jornada d’Habitatge Rural a la Febró

25/07/2022

I jornada d’Habitatge Rural a la Febró

El Consell Comarcal del Baix Camp organitza la I jornada d’Habitatge Rural a la Febró.

• La jornada constarà d'un seguit de ponències per part de membres d'associacions d'habitatge.
  • La I jornada d’Habitatge Rural tindrà lloc el dissabte 30 de juliol de 10 a 14 h a la Sala municipal de la Febró.

L’Àrea de Joventut del Consell Comarcal del Baix Camp organitza el pròxim 30 de juliol al matí la primera jornada d'Habitatge Rural a la Febró. La jornada pretén tractar l'habitatge rural al Baix Camp des de diferents vessants i trobar alternatives d'accés a l'habitatge convencional. Tot plegat, a través de diferents experiències personals de membres de cooperatives d'habitatge, masoveria i altres associacions.

La inauguració de la jornada anirà a càrrec de Rosa M. Abelló, la presidenta del Consell Comarcal del Baix Camp, i el tancament, de Lourdes Martorell, alcaldessa de la Febró.

Associacions participants: La càtedra d’habitatge de la URV, La Masovera i UNDOS arquitectura.

Les xerrades estan obertes a tothom que hi estigui interessat i tindran lloc dissabte 30 de juliol de 10 a 14 h a la Sala municipal de la Febró. Entre els ponents hi haurà xerrades per part de diferents membres de: La càtedra d'habitatge de la URV, La Masovera i UNDOS arquitectura cooperativa.

Buscar alternatives d’habitatge i potenciar l’arrelament entre els joves.

En aquest sentit, des del Consell Comarcal es pretén debatre les alternatives d’habitatge que hi ha actualment entre els assistents i mostrar aquelles que s’adapten millor a la casuística de la comarca per potenciar l’arrelament dels joves al pobles del Baix Camp.